Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 27, 2006

Είστε απαράδεκτος ..."Παναγιότατε"!

Ξυπνάω το πρωί και η πρώτη μου κίνηση, πριν ακόμα σηκωθώ από το κρεββάτι, είναι να πατήσω το κουμπάκι, να ανοίξω την τηλεόραση.
Έχω μια ψύχωση με την ενημέρωση και αυτό το ...πληρώνω! Άτιμο επάγγελμα η δημοσιογραφία. Σε ξεζουμίζει, αλλά σε αποζημιώνει με έναν αφοπλιστικά σαδιστικό τρόπο.
Στο προκείμενο όμως.
Εξαιτίας της πρόσφατης μετακόμισής μου, μόνο MEGA πιάνω, διότι δεν έχω βάλει ακόμα την κεραία.
Πρωινό δίδυμο Οικονομέας-Καμπουράκης, που υπό φυσιολογικές συνθήκες δε θα επέλεγα επ' ουδενί.
Θέμα μια κοπέλα, που μετά από 6 μήνες επανήλθε από άγρυπνο κώμα, χάρη στην επιμονή, υπομονή, μα πάνω από όλα χάρη στην αγάπη της μάνας της και την στήριξη του πατέρα της.
Απ' ευθείας σύνδεση λοιπόν με το σπίτι της κοπέλας, που ήδη έχει καταφέρει να μιλά αρκετά καθαρά, να περπατά με ανάλογη σταθερότητα.
Φιλοξενούμενος με link από τη Θεσσαλονίκη, ο μητροπολίτης Άνθιμος. Σημειωτέον, ότι ο εκάστοτε Θεσσαλονίκης έχει "κερδίσει" την "ύψιστη τιμή" - όπως φρόντισε να ενημερώσει το κοινό ο Άνθιμος - το δικαίωμα να τον αποκαλούν "Παναγιότατο". Θα το σχολιάσω και αυτό, γιατί με θίγει.
Επανέρχομαι στο πλάνο από το σπίτι της χαρούμενης -πλέον- οικογένειας, όπου στον καναπέ κάθονται η ηρωίδα μάνα, η αναρρώσασα κόρη και ο πατέρας, ο οποίος καπνίζει το πρωινό του τσιγαράκι, πίνοντας το καφεδάκι του. Απολαμβάνει μέρες νηνεμίας, μετά από έξι μήνες πίκρας, αγωνίας και πόνου.
Τι αναφωνεί ο "Παναγιότατος", πριν καν αρχίσουν οι εν λόγω άνθρωποι να εξιστορούν την ιστορία τους; Τι θα περίμενε κανείς, να ακούσει ένα λόγο ανθρωπιάς, κατανόησης, συμπαράστασης, επαίνου.
Ναι ε; Αλλού αυτά! Μ' αυτό το πλευρό να κοιμάστε.
Ο Άνθιμος -γιατί είπαμε το "Παναγιότατος" ακόμα και εντός εισαγωγικών μου τη δίνει στα νεύρα- αναφωνει με το γνωστό παπαδίστικο υποτιμητικό και συνάμα αυστηρό προς τον πλησίον τρόπο: "Ο πατέρας να σβήσει τώρα αμέσως το τσιγάρο"!
Μια παρατήρηση που μάλλον πέρασε στο ντούκου από τους λοιπούς, γιατί ίσως δεν το άκουσαν.
Τα δικά μου ευαίσθητα αυτιά (όποτε με συμφέρει) το άκουσαν και πέταξα αυτομάτως καντήλες!
Απαράδεκτε παπά, γιατί αυτό είσαι, αυτό ήταν το πρόβλημά σου;
Το τσιγάρο που κάπνιζε ο μπάρμπας;
Ου να μου χαθείτε, πρωί-πρωί με συγχίζετε παπαδαριά! Αυτήν την Εκκλησία θέλετε;
Ε λοιπόν, εγώ δεν τη θέλω. Προτιμώ, να ιδιωτεύω, να λατρεύω μέσα μου, εφόσον το επιλέξω.
Μακρυά!
Μην απορείτε που η νεολαία, σας έχει διαγράψει συλλήβδην.
Τέτοιες απερίγραπτες συμπεριφορές σας θέτουν στο περιθώριο και στα μαύρα κατάστιχα του ελληνικού λαού.
Ντροπή!

2 Comments:

Blogger Lex_Luthor06 said...

καλή αρχή darky

11:28 π.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Ω τον αγαπητό μου!!
Σε ευχαριστώ πολύ Λουθοράκο!! :-)

4:41 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home