Τετάρτη, Ιουνίου 25, 2008



Επιτέλους, έστω και δώδεκα χρόνια μετά

ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΤΕ!!!

Βέβαια, από την πρώτη στιγμή, ήσασταν ήρωες στη συνείδηση και στις καρδιές όλων μας.

Το θέμα ΑΣΦΑΛΩΣ και δεν έχει να κάνει με τα χρήματα που επιδικάστηκαν, αλλά με το γεγονός ότι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αναγνωρίστηκε και με τον πλέον επίσημο τρόπο η εμπλοκή και υπαιτιότητα της Τουρκίας (του τουρκικού βαθέως κράτους, καλύτερα) στη δολοφονία όχι μόνο των Ισαάκ και Σολωμού, αλλά και πλήθους άλλων Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων, που τόλμησαν να παλέψουν για την ελευθερία τους.

Υποκλίνομαι, για μία ακόμα φορά...

4 Comments:

Blogger Loth said...

12 ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΩΣ...
ΠΑΝΤΩΣ ΑΦΟΥ ΦΩΤΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ, ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΕΛΠΙΔΕΣ!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ

8:41 π.μ.  
Blogger Ατθάνα said...

κοριτσάκι μου, εύχομαι καλό καλοκαιράκι με πολλά μπανάκια και μαυρισματάκι!

τα φιλιά μου ;))))))

10:18 π.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Ζουζουνίτσα μου, σ'ευχαριστώ πολύ και αντεύχομαι!!
Άντε να ..γεμίσουμε τις μπαταρίες μας :)
Μουτς!

10:10 μ.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Λοθάκι μου, καλό καλοκαίρι γλυκούλα μου :)
Η ελπίδα για τη νίκη του δικαίου δεν πρέπει να χάνεται.

10:11 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home