Δευτέρα, Μαΐου 05, 2008

Τι κοινό έχουν η Ελένη Λουκά



και ο Ριβάλντο;







Δηλώσεις Ριβάλντο (4 Μαϊου 2008): "Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού έχει ανάγκη το Θεό"!!!!!

Και η γραφικότητα έχει τα όριά της, δε νομίζετε;

Ουουυυυυ Sokratis! Σιξ χάντρεντ εντ σίξτυ σιξ!!!!!! Ουυυυυ!!
Παπ γκο χομ!


Εντωμεταξύ, ποτέ δεν περίμενα, ότι ένας παίκτης τέτοιου βεληνεκούς θα ήταν τόσο κότα!
Όταν ρωτήθηκε για το εξώδικο που έλαβε από τον Κόκκαλη, σχετικά με τις δηλώσεις του περί στημένων πρωταθλημάτων, δείτε τι απάντησε:

"Θα πρέπει να αποδείξει πρώτα αυτά που λέει για μένα. Εγώ είμαι ήσυχος και το θέμα το χειρίζονται οι δικηγόροι μου. Ο,τι λέω εγώ το λέω μπροστά στις κάμερες. Όταν αποδείξει τα λεγόμενα του και οι δικηγόροι θα κάνουν τη δουλειά τους"!!!!!

Κότα!!!

(Σημ.: Δε συμπαθώ τον Κόκκαλη, λέμε! Αλλά, ο Ριβάλντο έχει χάσει προ πολλού το δίκιο του).
Εντωμεταξύ, δεν είδα χθες να δείχνει τέσσερα δάχτυλα για τα γκολ που φάγανε από το Βάζελο!

4 Comments:

Blogger LIAKI said...

Πολύ πετυχημένη παρομοίωση!!!!Χα Χα!!!!Μπράβο

7:39 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

1ον μ' αρέσει το καδράκι στη Λουκά
2ον είσαι κακιά βρε :P

Μάκια :)

8:15 π.μ.  
Blogger Loth said...

ΦΦΦΦΦΦΦΦΣΤ! ΕΕΕΕ...ΕΔΩ ΧΑΝΟΥΜΑΚΙ! ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΜΕ Ε?
ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝA ΠΩ..Η ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΛΟΥΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο Λ Α ΤΑ ΛΕΦΤΑΑΑΑΑ
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ!
;P

10:51 π.μ.  
Blogger Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ said...

Και λίγα είπες.
Για τη Ρούλα από τη Βραζιλία τα είπα
http://www.ametanohtos.gr/?p=254
και δεν ξαναασχολούμαι μαζί της.

10:30 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home