Δευτέρα, Δεκεμβρίου 31, 2007


Αν με ρωτούσε κανείς πριν από κανένα μήνα, να του πω για τη γεύση που μου αφήνει το 2007, θα έλεγα "πικρή, πικρότατη".
Τι να πρωτοθυμηθώ;
Τα λεφτά που μου "έφαγαν" οι ανέντιμοι εργοδότες; Την οικονομική δυσκολία (και λίγα λες!) που μου προκάλεσαν;
Το κρύο σε ένα σπίτι γεμάτο υγρασία, με μία νοικοκυρά να μη δίνει μία για το γεγονός, ότι πονούσαν τα κόκαλά μου και οι τοίχοι ήταν υγροί;
Το απίστευτο άγχος και την καταβλητική κούραση της μετακόμισης, με όσα αυτή συνεπάγεται;
Τα προβλήματα υγείας, που τελικά έδειξαν, να εξελίσσονται μάλλον ομαλά (παρ' όλο που η αγωνία παραμένει);

Αν με ρωτούσατε λοιπόν το Νοέμβρη για το 2007, θα σας έλεγα: "Να ξεκουμπιστεί, να εξαφανιστεί, στα τσακίδια το κωλοέτος"!

Όμως γύρω στα τέλη Νοέμβρη, μου συνέβη κάτι ανέλπιστο!
Κάτι που έβαλε τη ζωή μου σε ένα άλλο μονοπάτι, με τριανταφυλλιές στ' αριστερά και τα δεξιά του, με αρώματα, με ήχους.
Το κυριότερο, με μια αγκαλία, ζεστή, διαθέσιμη όποτε την έχω ανάγκη.
Και είδα τη διάθεσή μου, να αλλάζει άρδην!
Να ξυπνώ το πρωί διαφορετικά, να κοιμάμαι το βράδυ. Ναι! Να κοιμάμαι το βράδυ!
Για όσους με ξέρουν, αυτό είναι μεγάλο κατόρθωμα.

Ίσως, το δώρο αυτό να ήταν μία πρόγευση του 2008.
Δε θέλω να χαίρομαι, γιατί φοβάμαι την απογοήτευση.
Μήπως διαψευσθούν οι ελπίδες μου.

Όμως, βαθειά μέσα μου, εύχομαι το 2008, να φέρει, όλα τα καλά που ξέχασε να μας φέρει το 2007 και κυρίως, να φέρει την αγάπη μέσα στις καρδιές όλων μας!


Καλή Χρονιά, με Υγεία κι Ευτυχία!

11 Comments:

Blogger Ατθάνα said...

τι καλά! μου αρέσουν τα χαρούμενα νέα! σου εύχομαι το 8 να το γευτείς να το χαρείς, να σε γευτεί να σε χαρεί!
κι αυτή η αγκαλιά να σε ζεσταίνει και να σε ηρεμεί πάντα!
και πάνω από όλα ΥΓΕΙΑ καλή μου!
φιλάκια πολλά! :)))

2:36 μ.μ.  
Blogger Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ said...

Αν ισχύει αυτό που λένε οι Κινέζοι πως το 8 συμβολίζει διπλή ευτυχία, τότε καλά θα πάμε.
Εύχομαι να λένε αλήθεια οι ασιάτες. Και πάνω απ' όλα εύχομαι να γίνουν πραγματικότητα όλες οι προσδοκίες σου.

7:18 μ.μ.  
Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας said...

ουδέν κακόν αμιγές καλού τελικά και τι καλού!!!
Καλή Χρονιά να έχεις!
Φιλιά

12:48 μ.μ.  
Blogger €lisavet said...

Καλή χρονιά κι ευτυχισμένη να έχεις! kisses

9:52 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλή χρονιά γλυκιά μου.
Το 08 να μην έχει καμία πίκρα του 07, αλλά τις διπλές χαρές :))

10:53 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ευχομαι να σου φερει ακομα πιο πολλα
και να σαι παντα ευτυχισμενη...
σε δρομακια με τριανταφυλλιες!!!!!!!

12:56 μ.μ.  
Blogger Loth said...

EYTYXIA ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ;)

11:56 π.μ.  
Blogger jul said...

Μακάρι όλα να συνεχίσουν την πορεία που έχουν πάρει αυτή την στιγμή...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...

11:57 π.μ.  
Blogger witchofdaffodils said...

καλή και όμορφη χρονιά! μη φοβάσαι να χαίρεσαι πλιζ..να σου πάνε όλα τρανταφυλλένια και αρωματικά :)

2:55 μ.μ.  
Blogger Sotona Dos said...

Oμορφα ηρθε το 08
να το ζησεις κυριολεκτικα,
και να το γουσταρεις!

2:48 π.μ.  
Blogger Unknown said...

καλυτερη απο την προηγουμενη και χειροτερη απο τις επομενες

4:05 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home