Πέμπτη, Οκτωβρίου 04, 2007

Δεν πίστευα στα μάτια μου!


Το έβλεπα και δεν το πίστευα!
Αν με προειδοποιούσε κανείς, γι'αυτό που θα αντίκρυζα, ασφαλώς θα τον περνούσα -τουλάχιστον- για παράφρονα.
Ο Ολυμπιακός έπαιξε κόντρα στη Βρέμη, σα Θρύλος!!
Πόσα χρόνια είχαμε να το δούμε αυτό, αληθεια;
Μια ομάδα με κλειστή άμυνα και σοβαρότητα. Γρήγορη στο κατέβασμα της μπάλας. Αποτελεσματική στο σκορ.
Επιτέλους!

Είμαι σίγουρη, πως καταλυτικό ρόλο έπαιξε το γεγονός, ότι φάγαμε σχετικά γρήγορα γκολ και πείσμωσαν οι παίκτες.
Διαφορετικά, θα γυρίζαν πίσω, όπως είναι η γνωστή τακτική, όταν προηγούνται στο σκορ.
Δε θα πω πολλά, για να μην ξεθωριάσει αυτή η υπέροχη εικόνα, που έχω στο μυαλό μου από χθες: ο Θρύλος αντάξιος του ονόματός του!
Ας ελπίσουμε, ότι δε θα επαναληφθεί το σενάριο που παίχτηκε μετά την αλήστου μνήμης νίκη επί της Λεβερκούζεν με 6-2.

Ο Λεμονής πάντως ήταν εξαιρετικά συγκρατημένος στις δηλώσεις του, έτσι όπως πρέπει να είναι ο προπονητής μιας μεγάλης ομάδας. Εύγε!
Το ρόδι έσπασε και οι γάβροι αναμένουμε καλύτερη συνέχεια.

8 Comments:

Blogger witchofdaffodils said...

εγώ μια καλημέρα πέρασα να πω :))

3:05 μ.μ.  
Blogger Hades said...

Ήταν απίστευτη εμφάνιση και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μασ χαμογέλασε και η τύχη και 'μας λίγο, διότι μεγάλη μπάλα έχουμε παίξει κι άλλες φορές στο παρελθόν αλλά από αποτελέσματα...

Προσωπικά δεν το χα΄ρηκα μόνο ως γαύρος, το χάρηκα ΚΑΙ για τον Τάκη αλλά και για όλους εκείνους που τον ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ και σήμερα είναι στις μαύρες τους...

3:09 μ.μ.  
Blogger the_sailor said...

Εγώ αυτό που έχω να προσθέσω είναι πως επιτέλους το καλοκαίρι αυτό έγιναν μεταγραφές ουσίας. Παίκτες σαν τον Γκαλέτι και τον Λούα-Λούα για τον Ολυμπιακό είναι πολύ πιο χρήσιμοι από Ζιοβάνι ακόμα και από Ριβάλντο.

Όσο για το αν είπα πράγματα εις βάρος του Λεμονή, τα είπα κυρίως σε σχέση με τον πρόεδρο και τις συνεχείς άστοχες επιλογές του στο θέμα του προπονητή. Μακάρι να με διαψεύσει, και να είναι ο προπονητής που θα μπορέσει να πάει τον Ολυμπιακό ένα βήμα πιο πάνω.

6:48 μ.μ.  
Blogger the_sailor said...

Και κάτι άλλο...

Αν η συνέχεια δεν είναι εφάμιλλη του χτεσινού παιχνιδιού, η επιτυχία ούτως ή άλλως είναι τεράστια για τον Λεμονή και τον Ολυμπιακό.
Και θα πρέπει να του αναγνωριστεί, χωρίς ενδεχόμενη αποτυχία να μπορεί να την κηλιδώσει.

Άλλωστε αποτυχίες είχαμε πολλές, νίκη εκτός έδρας στους ομίλους του Champions League δεν είχαμε...

9:24 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΑΔΑΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..

9:36 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εγω απλα εχω να πω οτι οι γειτονες παιζει να μαζευουν υπογραφες να με διωξουν:P

8:44 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Επιτέλους,γιατί είχα βαρεθεί τη μουρμούρα σας :P:P:P

6:08 μ.μ.  
Blogger Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ said...

Όπως ξαναείπα,
ΟΝΕΙΡΟ ΖΩ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕ ΞΥΠΝΑΤΕ.
ΘΡΥΛΕ keep going.

2:08 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home