Τρίτη, Νοεμβρίου 06, 2007

Χειμώνιασε...
Ψύχρανε ο καιρός. Ο ήλιος κρύφτηκε πίσω από τα σύννεφα, για να κάνει λίγες διακοπούλες κι αυτός.
Τα πρόσωπα των ανθρώπων σκλήρυναν κι άλλο. Το αυθόρμητο χαμόγελο του καλοκαιριού έδωσε τη θέση του στη μουρτζουφλιά και στο κατσούφιασμα.



Μα, εγώ θα αντιστέκομαι, όσο μπορώ.
Θα φοράω πάντα τα κοντομάνικα και τα ραντάκια μου, κι ας συνοδεύονται από χοντρή ζακέτα ή μπουφανάκι.
Θα ονειρεύομαι τον ήλιο, να μου χαμογελά κάθε πρωί και να μου ζεσταίνει το δέρμα, σα θα με αγγίζει.
Θα ταξιδεύω σε παραλίες με γαλαζοπράσινα νερά, θα κάνω κολυμπάω, θα φοράω τη μάσκα μου με τον αναπνευστήρα και θα χαζεύω το βυθό.
Θα λιάζομαι στην ακρογιαλιά, χωρίς να ξεβγάλω την αρμύρα από το κορμί μου.

Θα είμαι εδώ τύποις, μα πιο πολύ θα είμαι εκεί.
Γιατί το καλοκαίρι το έχω μέσα μου και το βγάζω από το μικρό μου βαλιτσάκι (σαν του Σπορτ Μπίλλυ), όταν ο φίλος μου ο ήλιος πάει διακοπές.
Έχω μεγάλο απόθεμα!
Join me, anyone?

12 Comments:

Blogger Κολοκύθι said...

Ωραίος είναι και χειμώνας ντε. Αν έχεις νερό μπορείς και τότε να πλατσουρίζεις. ;-)

11:16 μ.μ.  
Blogger Loth said...

ΕΠΕΙΔΗ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΠΟΧΗ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΕΔΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ..ΟΚ? ΜΑΑΑΤΣ!

11:12 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

καθε χρονο ανυπομονω
να ρθει ο χειμωνας...
με αναζωογονει!

11:21 π.μ.  
Blogger the_sailor said...

Η θάλασσα είναι το ίδιο όμορφη και τον χειμώνα.
Μπορεί να μην προσφέρεται για κολύμπι αλλά έχει μία άγρια ομορφιά...

8:14 μ.μ.  
Blogger Ατθάνα said...

όταν έρχεται το καλοκαίρι είμαι μέσα στη χαρά! μπανάκια, ξεκούραση, ταξίδια και η δουλειά γίνεται ακόμα πιο ανυπόφορη...!

όταν σκάει ο χειμώνας, κασκόλ, κόκκινες μύτες, βόλτες και ζεστός καφές και παντομίμα με τα φιλαράκια μου...και η δουλειά γίνεται πιο υποφερτή...

Δηλώνω λοιπόν χωρίς φόβο και με πολύ πάθος το εξής!
ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΗΗΗΗ!
χεχεχε!

Φιλούμπες :)))))

5:27 μ.μ.  
Blogger Αορατος said...

Μεγαλε φερε πισω το καλοκαιρι.Εγω μαζι σου ειμαι!!Αλλα θελω το κοματι των διακοπων..

8:10 μ.μ.  
Blogger €lisavet said...

Γιατί σνομπάρουμε χειμώνα; Έχει κι αυτός την ομορφιά του! :)

12:17 μ.μ.  
Blogger Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ said...

Δεν υπάρζει τίποτα αθλιότερο από τον χειμώνα. Φέρνει μαζί του τον εφιαλτή των βροχών.
Όταν έχεις μεγαλώσει σε "μέρος που λούζεται στον ήλιο και τ' αγέρι" σπάζεσαι άσχημα να ζεις σ΄έναν καταραμένο τόπο που βρέχει 6,5 μέρες τη βδομάδα.
Ούτε το κόλπο με τη δική σου αντίσταση δε πιάνει εδώ. Μόνο η υπομονή και η ελπίδα πως το καλοκαίρι απέχει 120 μέρες και σήμερα.
Κι η ακόμα μεγαλύτερη ελπίδα πως "πάλι με χρόνια με καιρούς" θα ξαναζήσω στο νησιώτικο παράδεισο.
Με μελαγχόλησες.
119 κι απόψε.

9:52 μ.μ.  
Blogger witchofdaffodils said...

I' ll join you!! με θέτε;)

10:40 π.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Βρε καλώς τα μου!
Σόρρυ για την έλλειψη απάντησης νωρίτερα, αλλά ας όψεται το Άμστερνταμ :)
@Κολοκύθι: Κοριτσάκι, εγώ πλατσουρίζω και χειμώνα, αλλά ψιλοφοβάμαι τα κρυοπαγήματα :)
@Λοθ: Θα σου στέλνω καρτ-ποστάλ με ξανθή άμμο :)
@Μόρμοκς: Σας χαρίζω και το δικό μου χειμώνα, αγαπητέ. Τον θέτε; :)
@The_sailor: Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη. Η θάλασσα είναι πάντα πανέμορφη. :)
@Νόησις: Δε με χαλάει και το υπόλοιπο, βέβαια :)
@Καρυάτιδα: Θα σε πάρω με το μέρος μου, πού θα μου πάει :)
@Έλσα: Χρόνια τώρα τον παρακαλάω, να μου δείξει την ομορφιά του, αλλά μου αρνείται ο άτιμος :)
@Αμετανόητος: Αγαπημένε μου συνάδελφε, ήξερα ότι ακόμα και σ'αυτό θα συμφωνούσαμε.
Μη μελαγχολείς, κάνε ό,τι κι εγώ: ονειρέψου :)
@Μαγισσούλα: Το ρωτάς καλή μου;; Φύγαμεεεεεε :)
Φιλάκια σε όλους!

2:48 μ.μ.  
Blogger Ατθάνα said...

καλέ στο Αμστερνταμ τριγυρνούσες; και μας το πετάς ευθαρσώς στα μουτράκια μας; :pPpPpPp
ελπίζω να πέρασες ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!
Φιλούνια...άντε...καλοκαιρινά!!!;)

9:29 μ.μ.  
Blogger sonia said...

poly omorfa ta les!!! omws pisteuw pws h kathe epoxh thn idiaiterothta ths, kai tis omorfies ths.

9:43 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home