Κυριακή, Φεβρουαρίου 04, 2007

Σε ξερίζωσα..

Σα σήμερα πριν από ένα χρόνο, ήρθες αναπάντεχα στη ζωή μου.
Χωρίς προειδοποίηση, χωρίς να σε περιμένω.
Όπως κάνουν όλοι άλλωστε με τη ζωή μου.
Μπαινοβγαίνουν, όποτε τους καπνίσει.
Η δική σου εισβολή ήταν εντελώς διαφορετική.
Επρόκειτο, να μου αλλάξει όλο μου το είναι.
Δυστυχώς, προς το χειρότερο. Μόνο που δε φταις εσύ. Εγώ φταίω. Εσύ απλά, ειδες πόρτα ανοιχτή και μπήκες.
Έτσι γίνεται χιλιάδες χρόνια τώρα.
Είναι απαράβατος νόμος της φύσης.
Τόσα μπερδεμένα συναισθήματα μέσα σε ένα κορμί, έτοιμα να το κατασπαράξουν.
Από τη μια απόγνωση, απελπισία, θλίψη, από την άλλη αυτοεπιβεβαίωση, ξύπνημα, "μπορώ κι εγώ".
Ζήσαμε μαζί για πόσο; Ένα μήνα;
Ε λοιπόν, αυτό ο μήνας με συντάραξε τόσο πολύ, που κάθε πρωί ξυπνάω και αναρωτιέμαι ποια είναι αυτή που με κοιτάει στον καθρέφτη.
Δεν είμαι πια εγώ μέσα μου ... Μάλλον, μεταλλάχθηκα σε ένα διαφορετικό "εγώ", που δεν ήξερα καν, ότι μπορεί να υπάρχει.
Χθες το βράδυ, θυμήθηκα τι μέρα ξημερώνει και με έπιασαν λυγμοί.
Αληθινοί, σπαραχτικοί, στάζαν ενοχή.
Η απελπισία αναβλύζει από κάθε πόρο μου, όταν σε σκέφτομαι.
Θα μου ξανατύχει ή είμαι καταδικασμένη σε μια τιμωρία, που θα μου στερήσει αυτήν τη χαρά στο μέλλον;
Γιατί χάρηκα, όσο και να μην το πιστεύεις.
Μα ξέρεις, πως δεν μπορούσα, ήταν αδύνατο.
Ήταν αλήθεια;
Είδες; Ούτε κι εγώ ξέρω την απάντηση.
Θα σε θυμάμαι. Δε θα σε ξεχάσω ποτέ.
Θα υπάρχεις πάντοτε μέσα μου και ας σε ξερίζωσα.
Θα είσαι κομμάτι του εαυτού μου.
Και σου υπόσχομαι, πως κάθε τι που θα κάνω για να ξεφύγω από την απελπισία, θα το αφιερώνω σε σένα. Θα το κάνω για χάρη σου.
Σ'αγαπώ κι ας μη σε γνώρισα. Και ας μη σου έδωσα ποτέ την ευκαιρία.
Συγχώρα με...

8 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Συγκλονιστικό.
Είναι έξι το πρωί, το διαβάζω και έχω ανατριχιάσει.

5:56 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

:)

6:28 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

:(

8:24 μ.μ.  
Blogger Ο Καλος Λυκος said...

Διαλογίσου πάνω στην αστραπή του Πάθους, το θάμπωμα μετά το πέρασμα της, και το σκοτάδι που ακολουθεί...

10:20 μ.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

@ Αργυρένια: Κοριτσάκι, κοκκινίζω...
Ξέρω, ότι με νιώθεις.
@ terra.poeta: Καλώς μας ήρθες :)
@ Μπερδεμένη μου: ...

@ Λυκάκο: Είναι κάτι πολύ βαθύτερο από ένα πάθος. Μάλλον, έχει να κάνει με τις επιπτώσεις του.
Τέλοσπάντων, είναι φοβερά πολύπλοκο.

1:01 μ.μ.  
Blogger . said...

ένας μήνας "συνύπαρξης" έτυχε να σημαδέψει και τη δική μου ζωή απ τα 16 και μετα.
δε μπορώ να σου πω τι έκανα, γιατί ακόμα πονάω όταν το σκέφτομαι, και ίσωσ να μη σταματήσω ποτέ.

3:28 μ.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Μαριλίνα, ... σε καταλαβαίνω απόλυτα... Δεν περνάει με τίποτα ο πόνος...
:(

9:15 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γράφεις πραγματικά υπέροχα. Και δεν είναι μόνο που γράφεις, είναι που καταθέτεις ψυχή και είναι άδικο αυτό που σου κάνουνε.

Υπάρχει κάποιος που υιοθετεί τα γραπτά σου σαν δικά του
http://xazouli.pblogs.gr/2008/03/205035.html

Δεν είσαι η μόνη, έχει πάρει και από άλλους κείμενα. Απλά εγώ σε ενημερώνω.

10:14 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home