Τρίτη, Δεκεμβρίου 05, 2006

ΜπλοκοΧριστούγεννα


Τα χρυσά μου ξαμολήθηκαν πάλι!
Εμ βέβαια, κάθε χρόνο τέτοιο καιρό, θυμούνται οι της Τροχαίας, ότι κάτι δεν πάει καλά στους ελληνικούς δρόμους και κάνουν με το παραπάνω αισθητή την παρουσία τους, για να μαζέψουν το επιπλέον κατιτίς τους, γιορτάρες μέρες!
Δύο μπλόκα είδα σήμερα, μέσα στην πόλη της Ξάνθης σε μία απόσταση το πολύ δυο χιλιομέτρων.
Τους πήρε ο πόνος πάλι!
Αχου τα μωρέ, έχουν διοργανώσει και τετραήμερο αφιερωμένο στην Τροχαία, με φωτογραφικό υλικό, ομιλίες και λοιπές φανφάρες. Για να μας πείσουν πόσο απαραίτητοι και χρήσιμοι μας είναι, ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ να βγουν στους δρόμους και να κάνουν τη δουλειά τους.
Συγκινήθηκα!
Δε θα ξεχάσω φίλο μου, που πριν 3 χρόνια, γιορτινές μέρες πάλι, είχε πέσει πάνω σε ΠΕΝΤΕ (ναι και όμως!) μπλόκα, γιατί οδηγούσε παπί χωρίς κράνος. Διαδρομή Κορυδαλλός - Νέος Κόσμος.
Οι τέσσερις τον άφησαν. Στον πέμπτο γύρισε απηυδισμένος και του λέει: "Ρε φίλε, ρώτα τους υπόλοιπους τέσσερις γιατί με άφησαν να φύγω χωρίς να με γράψουν και άσε με να πάω επιτέλους σπίτι μου"!

4 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Εσένα μια φορά, κάποτε θα σε μπουζουριάσουν, δε θα τη γλιτώσεις με τα ποστάκια που ανεβάζεις :P

μάκια :))

1:03 π.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Έλα μωλέεε!!
Κατά βάθος (πολύυυυυ βάθος όμως) οι μπάτσοι κι εγώ αγαπιόμαστε!
Θα μου φέρνετε τουλουμπάκια στα επισκεπτήρια;

:-)

3:37 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ναι βρε, έτσι θα σε αφήσουμε, ατουλούμπαστη? :P:P:P

9:24 π.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Να βρε!!
Αυτοί είναι φίλοι!! :)

11:38 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home