Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 19, 2007

Υπουργέ μου ;)




Θέλει η ...γυναίκα, να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει!!
Η Αδυναμία, ο Έρωτας, ο Άντρας, ο Coach έγινε υπουργός!! Υφυπουργός κατ' ακρίβειαν, αλλά σε λεπτομέρειες θα κολλήσουμε;
Υφυπουργός Αθλητισμού αναλαμβάνει λοιπόν ο Γιάννης Ιωαννίδης, για τον οποίο θεωρώ πως δε χρειάζονται συστάσεις.
Τον Ιωαννίδη ή που θα τον μισήσεις θανάσιμα ή που θα τον λατρέψεις (όπως εγώ, καλή ώρα).

Όσο ήταν στον Άρη, ομολογώ πως τον έβριζα (φανατική γαρ), αλλά κρυφά μέσα μου και χωρίς να το παραδέχομαι φωναχτά, τον θαύμαζα για τις προπονητικές του ικανότητες, το στυλάκι του μάτσο άντρα, τις βρισιές που εκστόμιζε και κυρίως τα ντοσιέ που πετούσε στα κεφάλια των παικτών του. Δεν ξεχνάω το περίφημο μπουκάλι στη μούρη του Σιγάλα.
Μόλις ήρθε στον Ολυμπιακό, έδεσε το γλυκό. Αυτό ήταν! Εκδηλώθηκα ;)
Μιλάμε για έρωτα, όχι αστεία! Ακόμα έχω στο δωμάτιο μου στο πατρικό μου, μία αφίσα του, λες και είμαι κανένα 16χρονο κοριτσούδι.
Δεν ντρέπομαι, όσο και να γελάτε, χιχι!
Είπαμε, τέτοιοι έρωτες, μια φορά στα χίλια χρόνια!
Πριν δυο χρόνια τον γνώρισα από κοντά και ολοκληρώθηκε... Ο έρωτας έγινε αγάπη!
Δεν παει να έφυγε από τον Ολυμπιακό, να πήγε στην ΑΕΚ; Δεν παει να χάσαμε από την κωλο-Μπανταλόνα ένα σίγουρο παιχνίδι; Δεν πάει να τον λένε γκαντέμη και ό,τι θέλουν; Ποσώς με ενδιαφέρει!
Για μένα είναι Ο coach και δεν αλλάζει.

Ούτε στις πολιτικές πεποιθήσεις μας συμφωνούμε κατά κύριο λόγο, αλλά -πέρα από την πλάκα- θεωρώ, πως μπορεί να κάνει έργο για τον αθλητισμό και κυρίως για το σχολικό αθλητισμό, μιας που έχει αποδείξει πως έχει αδυναμία στα φυτώρια κι έχει αναδείξει πολλούς παίκτες.
Αν με διαβάζεις coach (ναι καλά, λέμε τώρα!), μη γελάς και μην απορείς ;)
Καλή επιτυχία και σε παρακαλώ, να με βγάλεις ασπροπρόσωπη.
Μη με απογοητεύσεις, γιατί θα κατεβάσω την αφίσα μετά από τόσα χρόνια και δεν το θέλω ;)

22 Comments:

Blogger Διαστημόγατο said...

Νομίζω ότι ο coach ήταν ίσως η ΜΟΝΑΔΙΚΗ σωστή επιλογή στο νέο κυβερνητικό σχήμα.
Όσο για το μπουκάλι στα μούτρα του Σιγάλα, ακόμη το θυμάμαι!!!

11:32 π.μ.  
Blogger Μύθος said...

Μαζί σου 1000%

Φιλιά,
Μύθος

2:13 μ.μ.  
Blogger Μύθος said...

BTW ΟΛΟΙ ΜΑΣ θυμόμαστε το μπουκάλι στη μούρη του Σιγάλα. Και την έκφραση του Σιγάλα. Όχι να τσαμπουκαλευτεί, αλλά ανθρώπου που ξέρει ότι έκανε λάθος σε έναν coach που ήθελε τα πάντα τέλεια και τους παίχτες του τελειότερους...

2:15 μ.μ.  
Blogger €lisavet said...

Πλάκα μου κάνετε!!! :)

12:04 π.μ.  
Blogger witchofdaffodils said...

έρωτας ε? δεν εκπλήσσομαι, αφου είναι τυφλός :-))

10:05 π.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

@Έλσα: Αδυναμίες είναι αυτές, κοριτσάκι :)
@Μαγισσούλα: Καλωσήρθες γλυκιά μου!
Τυφλός δε λέει τίποτα :) Τον άτιμο :)

11:30 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

"σταματηστε γ@μω το στανιο σας"
δεν ξεχνιεται ο Γιαννης ρε!:)

2:59 μ.μ.  
Blogger Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ said...

Νά'σαι καλά. Με συγκίνησες και μ' αναγκάζεις να ανοίξω για πρώτη φορά την καρδιά μου δημόσια:
Εκτός από ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ κομμουνιστής είμαι και ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ Ιωαννιδικός (κουφό ε;)
Έβλεπα τον Άρη όχι για τον Γκάλη και τον Γιαννάκη αλλά γι αυτόν. Ένοιωσα σα νάχαμε κάνει επανάσταση όταν Ο COACH ήρθε στον θΡΎΛΟ. Για δεύτερη φορά από το 1989 (1η διάσπαση της ΚΝΕ) έκλαψα όταν Ο Γιάννης δεν λύγισε από το τραγούδι μας "Ποτέ μην έρθει η στιγμή ν΄αφήσεις το λιμάνι...". Ομολογώ πως πήγα σε 3 παιχνίδια της ΑΕΚ γι' αυτόν.
Τον συχαίνομαι σαν πολιτικό (κυρίως γιατί άφησε το μπάσκετ για να γίνει βουλευτής) αλλά...
ΟΜΟΛΟΓΩ
δε θα μπορώ να βρίζω το νέο υφυπουργό Αθλητισμού με τα μπινελίκια πού'ριχνα στον Ορφανό.
Επειδή (και γιατί να το κρύφωμεν άλλωστε;)
ΘΑ Σ' ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΙΑ ΖΩΗ
ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑΝΝΗ

4:19 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ πάλι είμαι από αυτούς που τον «μισούν» sorry :P

7:56 μ.μ.  
Blogger Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ said...

@ confused:
Με το φοβερό σερί του ενάντια στα βαζελινοειδή, αν τον συμπαθούσες θα μιλούσαμε για ψυχανωμαλία. :)

73 - 38 για τους επιλήσμονες.

10:28 μ.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

@Μορμόκιο: Δεν είχα αμφιβολία χρυσούλι μου!
@Αμετανόητος: Σύν-γαβρε!! Τώρα σε συμπαθησα ακόμα περισσότερο!!
Λατρεία ο Ιωαννίδης!! Κλάμα που είχα ρίξει, όταν έφυγε...
Δε θα ξεχάσω, έχει μείνει χαραγμένη στο μυαλό μου η κουβέντα του: "Όταν χαλάσει ο ψυχισμός μου, τότε φεύγω"!!
Γιατί μόνο ο ψυχισμός είναι ικανός, να τον κρατήσει "δεμένο" για πάντα.
Υποκλίνομαι κοουτσάρα!!!!!!!
@Θαλασσομπερδεμένη: Κοριτσάρα μου, εμπίπτεις στην κατηγορία "I love to hate you"!
Είδες πάθη που ξεσηκώνει ο κόουτς;
:)

10:58 μ.μ.  
Blogger Μαίρη said...

Και επειδή είναι ο Γιάννης Ιωαννίδης τι έγινε δηλαδή?

Ε τότε λέω να βάλουνε τον Βασιλείου που διετέλεσε τίμιος αστυνομικός στο "ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΖΩΗ" του Φώσκολου , στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης ! :S

2:29 μ.μ.  
Blogger Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ said...

@ Dark_Maiden: Αυτός ο ψυχισμός είναι που κάνει να τον αγαπάμε μια ζωή και να του συγχωρούμε το κουσούρι του να γίνει νεοδημοκράτης υπουργός.

@ mary: Ο μαλάκας που αναφέρεις ήταν ψεύτικο φωσκολικό κατασκεύασμα. Ο Γιάννης original. Παρακαλώ μην συγχέουμε τη βούρτσα με...
Σ' αγαπώ και σε τιμώ αλλά μη το παρακάνεις γιατί μπορεί να χαλάσει ο ψυχισμός μου. :)

11:59 μ.μ.  
Blogger Μαίρη said...

Καλά μιλάμε για πόρωση με τον Ιωαννίδη χαχαχα

Οκ ΟΚ ΟΚ ΟΚ

Είναι ΤΟΡ , ο καλύτερος
!
¨:))))

10:25 π.μ.  
Blogger the_sailor said...

Δυστυχώς αυτός που φρόντισε να χαλάσει τον ψυχισμό του, απ' ό,τι φάνηκε και στη συνέχεια, περισσότερο ενδιαφερόταν για την "αποκαθήλωση" του Ιωαννίδη, παρά για το μέλλον του Ολυμπιακού... :(

2:38 μ.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

@Mary: Καλωσήρθες! Βρε κορίτσι, άσε τις παρωπίδες ;) Χεχε!Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα :) Και κυρίως, προσοχή στον ψυχισμό του Αμετανόητου!
@Sailor: Καλωσήρθες κι εσύ :) Αχ, μην ξύνεις πληγές. Από τότε άρχισε να "χαλάει το γλυκό" ανάμεσα σε Κόκκαλη και ΑΓΝΟΥΣ οπαδούς, οριστικά.
Παρά τις διαμάχες που ακολούθησαν, από όσα είχα συζητήσει κάποτε μαζί με τον κόουτς, ο Ολυμπιακός δεν έχει βγει ποτέ από την καρδιά του.

6:45 μ.μ.  
Blogger Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ said...

@ tHe_sAiLoR:

Αχ τι πληγές μου ξύνεις τώρα... Έριξα τόσο κλάμα το βράδυ του Τελ Αβίβ. Δυο χρόνια μετά, λόγω της τότε δουλειάς μου (δημοσιογράφος μετά συγχωρήσεως), έτυχα σε μια ουζοκατάνυξη αθλητικών συντακτών στη Ν. Σμύρνη. Μαζί τους και κάποιος στενότατος συνεργάτης του Γιάννη (ονόματα δε λέω αλλά μοιάζει στη φάτσα με τον Γκους Χίντιγκ πριν κόψει το μουστάκι). Πάνω στην κουβέντα λέω τη μαλακιούλα μου: "τεράστιος ο Γιάννης αλλά looser. Πώς χάσαμε έτσι από την Μπανταλόνα;". Ο τύπος γυρνάει στους άλλους και λέει: "το παληκάρι δεν είναι μπασκετικός ε;". Εγώ κόκκαλο. Με ύφος υπομονετικού μπαμπά που ανέχεται τα χαζά του μπέμπη, μου εξήγησε πως στο παρκέ μόνο 4 δεν ήξεραν το νικητή: Ο Γιάννης, εκείνος, ο Τάρλατς κι ο Τόμιτς. Οι άλλοι ΗΞΕΡΑΝ και έπραταν ανάλογα. Βλέπεις ΚΑΠΟΙΟΣ είχε παίξει στοίχημα υπέρ της Μπανταλόνα (θυμίζω πως η νίκη της δινόταν 1 προς 16 από τους άγλλους μπούκηδες) κι έβγαλε άκοπα και στα σίγουρα 4 δις δραχμές περίπου. Οι άλλοι κουνούσαν το κεφάλι διασκεδάζοντας την ώρα που εγώ έπεφτα από τα σύνεφα.
Από τότε στηρίζω μόνο το ΘΡΥΛΟ αδιαφορόντας για το όποιο πρόσωπο.
Όσο για τους λόγους που έκαναν το Γιάννη να φύγει δεν ήταν αθλητικοί. Serchez la femme που λένε οι Γαλάτες.
Δε λέω άλλα γιατί όποτε τα θυμάμαι, μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Και είμαι και σε κρίσιμη ηλικία...

ΘΑ Σ' ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΙΑ ΖΩΗ
ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑΝΝΗ
(για να μη ξεφεύγουμε από το στόχο-σκοπό του post).

1:02 π.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

@Αμετανόητος: Και συν-γαβρος ΚΑΙ συνάδελφος;;;;;
Απαπα!! :)

12:29 μ.μ.  
Blogger Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ said...

@ Dark_Maiden:

"συνάδελφος" ;;;;; Μη μου πεις πως κι εσύ ξέπεσες τόοοσο χαμηλά. Καημένο κορίτσι. Εγώ τουλάχιστον έπεσα στην αμαρτία για 8 χρόνια. Λίγο μετά που έγινα μέλος της ΕΣΗΕΑ διορίστηκα στο αντικείμενο σπουδών μου και ψιλοξέκοψα. Δηλαδή όσο πατάει η γάτα. Γιατί, όπως ξέρεις, "θέλει ο παπάς ν' αγιάσει αλλά δεν τον αφήνουν" τα τοπικά περιοδικά και οι "συνεργάτες που θεωρούν τιμής τους....".
Πάντως μου έχεις εξάψει την περιέργεια (η οποία σε εθισμένους είναι όπως το στερητικό σύνδρομο). Για να μην απασχολούμε τους υπόλοιπους με τα συντεχνιακά μας στείλε μου ένα mail να σου συστηθώ (θα το βρεις στο Αμετανόητο blog).

Αχ καημένο κορίτσι :)

5:32 μ.μ.  
Blogger the_sailor said...

@Αμετανόητος

Αν και δεν είπες όνομα ήσουν πολύ κατατοπιστικός στο ποιος ήταν τελικά.

Δε θέλω να πιστεύω πως είναι τόσο σάπια τα πράγματα, αλλά δε μπορώ και να αποκλείσω αυτά που λες...

1:46 π.μ.  
Blogger Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ said...

@ tHe_sAiLoR: Δε σ' αδικώ. Κι εγώ θα δυσπιστούσα αν μου τα έλεγε κάποιος καλυπτόμενος πίσω από την ανωνυμία του blog. Ώρες ώρες θέλω να πιστεύω πως αυτά τα έζησα σε μια virtual reality για να κρατάω ότι απέμεινε από το γάβρικο ρομαντισμό μου.

10:48 μ.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Είπα εγώ όνομα, δε βαριέσαι.
Αλλωστε, ήταν κοινό μυστικό!

2:03 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home