Δευτέρα, Μαΐου 21, 2007

Και τώρα τι;

Και τώρα τι;
Αυτή η ερώτηση τριγυρνά στο μυαλό μου από την στιγμή που έφυγα.
Από την στιγμή που με φίλησες, στο στόμα, στα δύο μάγουλα, με αγκάλιασες και με έβαλες μέσα στο αυτοκίνητο.
Έβαλα μπρος.
Δε θυμάμαι και πολλά για το δρόμο.
Θυμάμαι πως έβρεχε καταρρακτωδώς. Τα τζάμια λούζονταν στο νερό και οι υαλοκαθαριστήρες δούλευαν στο φουλ.
Τα λάστιχα μου, ως συνήθως ξεφούσκωτα κι έπρεπε να βρω βενζινάδικο, να τα φουσκώσω.
Θυμάμαι, πως έπαιζε το ραδιόφωνο. Κάποιος σαλονικιώτικος σταθμός. Μπλα-μπλα..
Εγώ έφευγα με πατημένα 140 και ήταν σα να μην προχωρούσα καν.
Σκεφτόμουν όλα όσα σου είπα. Όλα όσα σου έκανα.
Προγραμματισμένα, να σε κάνουν να με μισήσεις, να με βαρεθείς.
Θαυμάζω όμως την υπομονή σου.
Εσύ εκεί, να επιμένεις.
Πώς είναι δυνατόν, να θέλεις, να είσαι με έναν άνθρωπο τόσο αλλοπρόσαλλο, όπως είμαι εγω;
Το σχέδιό μου μπήκε πάλι σε εφαρμογή.
"Θα φερθώ άσχημα, εγωιστικά, με πεισμα. Θα δείξω τον κακό εαυτό μου. Πού θα πάει; Θα λυγίσει".
Έλα όμως, που αυτός ο κακός εαυτός μου, στην πραγματικότητα, υπάρχει μόνο σε πολύ μικρό ποσοστό μέσα μου.
Θα με ρωτήσεις, γιατί τα κάνω όλα αυτά.
Ειλικρινά, κι εγώ ξαφνιάζομαι.
Ίσως είναι ένα άδικο τεστ, που θέλω, να δω αν θα το περάσεις με επιτυχία.
Ίσως, να προσπαθώ να απαλλάξω τον εαυτό μου από μία μελλοντική απογοήτευση.
Πάντα διώχνω τους άλλους από δίπλα μου, από το φόβο, ότι θα αποδειχθούν κατώτεροι των προσδοκιών μου.
Δε δίνω ευκαιρίες, τουλάχιστον, όχι όσες θα έπρεπε.
Και γιατί να μου δώσει κανείς εμένα;
Δούναι και λαβείν είναι η ζωή.
Απλά, ο καθένας κάνει τις επιλογές του.
Η μόνη απογοήτευση είναι, ότι συνήθως πέφτω μέσα. Όσα περιμένω να γίνουν, γίνονται.
Θα μου πει κανείς, ότι τα προκαλώ.
Φτιάχνω τις συνθήκες έτσι, ώστε να φτάσω στο τέλος που περιμένω.
Τώρα τι;
Πόσο μπορεί, να λειτουργήσει αυτό μεταξύ μας;
Είπα δε θα ερωτευτώ.
Και το παλεύω.

8 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Γιατί? :(

12:20 π.μ.  
Blogger €lisavet said...

Άσε τον εαυτό σου ελεύθερο, όπως όταν γράφεις ;)

2:22 π.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

@ confused: Ειλικρινά, δεν ξέρω...
@ elisavet: Καλά θα ήταν μικρούλα μου, να μπορούσα...

Φιλιά και στις δύο!

9:45 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Και ύστερα λέτε εμάς παράξενα πλάσματα!

Αυτό πάντως θα ήθελα να το συζητήσεις και με μια άλλη κοπέλα που γνωρίζω και σε παρακαλώ αν βγάλετε άκρη, σας παρακαλώ ενημερώστε με!

2:44 μ.μ.  
Blogger Διαστημόγατο said...

Αχ, sister, εσύ έφυγες, εγώ έμεινα πίσω κι αποχαιρέτησα...
Στα ίδια. Σε καταλαβαίνω.
Και τώρα, τι; :(

10:57 μ.μ.  
Blogger neraidaki said...

Mhpws apla den exeis erwteutei?duskola ksexwrizeis ton enthousiasmo apo to na eisai erwteumenh alla sigoura sto deutero den exeis dunamh na diwkseis kanenan oso kai an fobasai gia to telos.Apopsh mou kai suggnwmh ek twn proterwn an fanhka adiakrith kai kserola :p

4:22 μ.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Αλέξανδρε, δώσε τηλ τώρα και θα στην στρώσω εγώ ;-)
Σίστερ, μωρό μου.. Πάντα τα ίδια εμείς..
Νεραϊδάκι, καταρχάς να σε καλωσορίσω και να σε ευχαριστήσω που έγραψες στο blog μου :-)
Αυτό που λες, το ότι δεν ήμουν ερωτευμένη, ίσως να ίσχυσε σε κάποιες περιπτώσεις.
Δυστυχώς όμως, το έκανα και με ανθρώπους που ερωτεύτηκα και το χειρότερο, σε αυτόν που αποκαλώ έρωτα της ζωής μου και δεν έχω ξεπεράσει ακόμα...
Φιλιά σε όλους!

4:52 μ.μ.  
Blogger satya said...

Δεν στρώνεται αυτή η κοπέλα Ευγενίτσα μου. Επειδή δε θέλει να στρώσει. Σε εσένα είναι διαφορετικά, δεν αφέθηκες. Αυτό είναι κρίμα..

4:39 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home