Κυριακή, Αυγούστου 26, 2007

Ερμή μου


Τη γλίτωσες σήμερα, γλυκέ μου γιε της Μαίας.
Σου γράφω, για να σου πω, πόσο πολύ χαίρομαι, που η αναλγησία και η ανικανότητα των κρατούντων δε στάθηκε ικανή, να σε σβήσει από τη μνήμη ες αεί.
Θείε, ψυχοπομπέ, πανούργε, θα σου το ομολογήσω.
Το κάνω τώρα, γιατί ειλικρινά, φοβήθηκα πως θα σε χάσω. Πως δε θα μπορέσω, να σε ξαναδώ!
Όταν, ούσα μαθήτρια ακόμα, σε επισκέυτηκα στο νεότευκτο σπίτι σου, στην Ολυμπία, πέρασα γρήγορα-γρήγορα τα λοιπά εκθέματα και ήρθα στην αίθουσά σου, νιώθωντας να με καλείς.
Δεν ξέρω πόση ώρα πέρασε, μα το μόνο που θυμάμαι, είναι να στέκομαι όρθια απέναντί σου, με μάτια βουρκωμένα, να σε θαυμάζω.
Δάκρυα χαράς και αγαλλίασης ήταν.
Η γαλήνια θεϊκή μορφή σου με συνεπήρε.
Με γαλήνεψε.
Μου πρόσφερε Κάθαρση.
Έκτοτε, πάντοτε σε ένιωθα μαζί μου.
Και σήμερα τρόμαξα.
Ίσως υποτίμησα τις δυνάμεις σου και σου ζητώ, να με συγχωρέσεις, φτερωτέ θεέ, σοφέ δάσκαλε, πανούργε κατεργάρη.
Μη με ξαναδοκιμάσεις έτσι, σε παρακαλώ.
Θα έρθω σύντομα, να σε ξαναδώ.
Να θαυμάσω τη μακάρια όψη σου, καθώς κρατάς στην αγκαλιά σου το μικρό Διόνυσο.
Ως τότε, θα περιμένω, να έρθεις στα όνειρά μου, να με πάρεις, να πετάξουμε μαζί, να κάνουμε παρέα καμιά σκανταλιά από αυτές που συνηθίζεις.
-----
Κλύθι μου Ερμεία Διός άγγελε Μαιάδος
υιέ
παγκρατές ήτορ έχων εναγώνιε
κοίρανε θνητών

εύφρων ποικιλόβουλε
διάκτορε αργειφόντα

πτηνοπέδιλε
φίλανδρε λόγου θνητοίσι
προφήτα
γυμνάσιν ός χαίρεις δολίαις τ' απάταις
τροφιούχε
ερμηνεύ πάντων
κερδέμπορε
λυσιμέριμνε
ός χείρεσσιν έχεις ειρήνης όπλον αμεμφές
Κωρυκιώτα μάκαρ εριούνιε
ποικιλόμυθε
εργασίαις επαρωγέ
φίλε θνητοίς εν ανάγκαις

γλώσσης δεινόν όπλον το σεβάσμιον ανθρώποισι

κλύθι μου ευχομένου βιότου τέλος εσθλόν οπάζων
εργασίαισι λόγου χάρισιν
και μνημοσύνηισιν

------

Σε φιλώ, φίλε θνητοίς εν ανάγαις.

7 Comments:

Blogger Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ said...

Μπορεί ο υιός της Μαίας να τη γλύτωσε κι αυτή τη φορά, αλλά ο γύρω χώρος δεν είχε την ίδια τύχη.
Ευτυχώς πριν ένα χρόνο είχαμε επισκεφθεί το χώρο και οι φωτογραφίες που βγάλαμε θα μας τον θυμίζουν πάντα.

11:55 μ.μ.  
Blogger Loth said...

ΧΑΘΗΚΑΝ ΤΟΣΟΙ ΟΜΩΣ...

8:24 π.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Διάβασε το προηγούμενό μου κείμενο, να δεις πως νιώθω γι'αυτό..
Τελικά, σε μια φωτιά, τέτοιου μεγέθους, όπως και σε' έναν πόλεμο, χάνονται πολύ περισσότερα από δένδρα, σπίτια... Χάνονται ζωές, αξιοπρέπειες, κομμάτια πολιτισμού, η όποια αθωότητα μας είχε μείνει.....

10:08 π.μ.  
Blogger Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ said...

"Χάνονται ζωές, αξιοπρέπειες, κομμάτια πολιτισμού, η όποια αθωότητα μας είχε μείνει"

Σμύρνη 1922
Κύπρος 1974
Πελοπόννησος 2007

Τρεις τραγωδίες (με διαφορετικές αιτίες) που σκότωσαν την αθωότητα μας

4:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν καίγονται τα μάρμαρα, αλλιώς θα σου έλεγα εγώ...
Στο διάολο, δεν έχει τέρμα αυτή η φρίκη πια :'(

7:05 μ.μ.  
Blogger Ατθάνα said...

έχω μείνει άναυδη με το post σου...
του μίλησα κι εγώ μέσα από αυτό... του όμορφου θεού.
κι εγώ λοιπόν με τη σειρά μου, χαίρομαι που σε βρήκα.

φιλιά πολλά

10:06 π.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

@Χορεύοντας: Και να ήταν οι μόνες τραγωδίες αυτές...
@Θαλασσομπερδεμένη: Μπορεί τα μάρμαρα, να μην καίγονται, όμως αλλοιώνονται.
Ασε που οι "θεοί" νιώθουν την ύβρη μας... Περιμένω τη Νέμεση.
@Καρυάτιδα: Με συγκινείς, ειλικρινά.
Χαίρμομαι πολύ, που ένιωσες αυτό που ήθελα να εκφράσω.
Φιλιά!

5:16 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home