Παρασκευή, Αυγούστου 24, 2007


Καλησπέρα σας!
Μ'αρέσει πολύ που προβληματιστήκατε με την προηγούμενη στιχομυθία :)
Η αλήθεια είναι, ότι καμιά φορά θα πρέπει, να υποχωρούμε στις απαιτήσεις μας και να συμβιβαζόμαστε με τις ανάγκες και τις δυνατότητες του άλλου.
Εγώ ζητάω, να μπει στο μυαλό μου, να προβλέψει. Τι μου αρέσει, τι σκέφτομαι, τι θέλω.
Ζητάω ουσιαστικά, να γίνει θεός.
Έχω αυτό το δικαίωμα;
Ο καθένας μπορεί, να γίνει θεός, ανάλογα με τα δικά του μέτρα και σταθμά. Με τις δικές του δυνατότητες.
Εκείνος, μου πρόσφερε αυτό που μπορεί.
Γιατί να χρειαστεί, να μαντέψει; :)

Όσο για τα λόγια τα παχιά και τα μεγάλα, δόξα Τω Θεώ, έχω χορτάσει και από αυτά.
Μα, πώς γίνεται κάθε φορά, να την πατάω;
Να τρώω το ίδιο δόλωμα;
Οι άντρες τελικά δεν έχουν φαντασία :) Όλοι τα ίδια τάζουν :)

2 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

...ή μπορεί οι γυναίκες να έχουν πολλή φαντασία...
Ή μπορεί να είναι θέμα ανθρώπου και όχι φύλλου, ή μπορεί να φταις κι εσύ που θέλεις έναν θεό, ενώ έχεις μονάχα έναν άνθρωπο δίπλα σου. Μπορεί επίσης να φταίει εκείνος, που νομίζει ότι είναι θεός και ως τέτοιος να μην χρειάζεται να προσπαθεί για εσένα...

Πολλά μπορεί να φταίνε, πολλές σκέψεις μπορώ να κάνω - και είμαι βέβαιος κι εσύ το ίδιο - μα αξίζει τον κόπο;

Η συνύπαρξη δυο ανθρώπων δεν μπορεί να χωρέσει σε μερικές γραμμές, δεν μπορεί να χωρέσει σε κανένα βιβλίο, δεν μπορεί καν να χωρέσει σε ένα μυαλό. Είναι ένα παράδοξο...

Όσο για το γιατί την πατας, είμαι σίγουρος ότι κάποτε θα καταλάβεις, όπως καταλαβαίνουν όλοι μια μέρα... Αν πάνε όλα όπως σου εύχομαι, θα βρεις μια μέρα εναν θεό, ο οποίος κάθε άλλο παρά θεός δεν θα είναι και το μόνο που θα μπορεί να κάνει καλά, είναι να σε κάνει να χαμογελάς... έτσι απλά...

12:27 π.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Ω, ναι!
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου :)
Θεό δεν ψάχνω. Έπαψα, από τότε που ανακάλυψα πως ο Ερμής και ο Απόλλων δεν κυνηγούν πια κορασίδες εδώ ;)
Όλοι την πατάμε, μα ευτυχώς, ελπίζω, κάτι μένει.
Σ' ευχαριστώ και καλωσήρθες :)

11:40 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home