Σάββατο, Νοεμβρίου 04, 2006

Γόρδιος Δεσμός





8 Comments:

Blogger Ο Καλος Λυκος said...

θες σπαθί;

9:26 μ.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Ουφ..
Εγώ προσπαθώ τόσο καιρό, να το λύσω με τον παραδοσιακό τρόπο, αλλά, από ό,τι βλέπω, χειρότερα το μπερδεύω..
Όμως, δεν είμαι και Μέγας Αλέξανδρος, για αν τολμήσω τη λύση με το σπαθί.

10:07 μ.μ.  
Blogger Ο Καλος Λυκος said...

βρε σύ, γόρδιος δεσμός λύνεται με παραδοσιακό τρόπο;

γκόλ από τ'αποδυτήρια;

5:44 π.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

I am μαζόχα, προφανώς :-)

2:57 μ.μ.  
Blogger Ο Καλος Λυκος said...

αζ λόνγκ αζ γιού λάϊκ ιτ...

2:32 π.μ.  
Blogger Alexandra said...

νομίζω ότι σοφά έπραξε ο αρχαίος ημών συνονόματος ;)

2:24 μ.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Ναι, αλλά εγώ ούτε αρχαία σοφή είμαι, ούτε συνονόματη!

:-)
Λες γι' αυτό, να είμαι τόσο λάθος? :-)

3:28 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

δεν είσαι λάθος! άκρη ψάχνεις να βρεις και εσύ όπως όλοι μας!

:)

3:26 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home