Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006

Μπ(λιααααχ)άτσοι!


Τελικά, είναι γαμάτο, να είσαι μπάτσος στην Ελλάδα!
Δε χρειάζεται, να κάνεις καν απεργίες, όπως όλοι οι άλλοι σκληρά εργαζόμενοι Έλληνες πολίτες, που χάνουν καθημερινά το μεροκάματο -που μπορεί να τους στοιχίσει τη δόση του δανείου ή το ίδιο το σπίτι.
Γιατί οι μπάτσοι έχουν το δικό τους υπουργό, να καθαρίζει για πάρτη τους!
Αμέεε!
Τι νομίζατε;
Ολόκληρος "λόρδος" (πόρδος θα έγραφα, αν μου το επέτρεπε η ανατροφή μου, τα γαλλικά, το πιάνο και το μπαλέτο!) Βύρων στάθηκε στο πλευρό τους και μάλιστα, απείλησε, να παραιτηθεί, εάν δε δοθούν τα επιδόματα στους ένστολους!
Ξανά-αμέεεε!
Για να μπορούν, να βαρούν ελεύθερα, ανεμπόδιστα και χωρίς πολλή περίσκεψη (περί- τι; Γι'αυτό συνήθως δε χρειάζεται μυαλό;) τα γεροντάκια, τους φοιτητές, τους εργαζόμενους οι αγαπημένοι σε όλους μας praetores urbanis!
Εύγε αγαπητέ υπουργέ Πολυgift!
Αυτό είναι, να στέκεσαι στο πλευρό αυτών που σε κρατούν στα πόδια σου!
Α, να μην ξεχάσω την ευγενική μου χορηγία:



Επεξήγηση: Στην ανωτέρω φωτογραφία, οι καλοί μας αστυνομικοί δέχονται επίθεση (=ξυλοκοπούν βάναυσα) από μία ομάδα βαριά οπλισμένων και άκρως επικίνδυνων εγκληματιών (μία κοπελίτσα θά'ναι δε θά'ναι 20 χρονών, αδυνατούλα, λιανή)και προσπαθούν, να επιλύσουν την κρίσιμη -για τη σωματική τους ακεραιότητα- κατάσταση, υποχωρώντας με ειρηνικό τρόπο.

Επιφυλάσσομαι, να ανεβάσω βιντεάκι που τράβηξα από πορεία φοιτητών, που τρώνε το ξύλο της αρκούδας άνευ λόγου και αιτίας.
Γιατί εγώ μιλώ με αποδείξεις!

6 Comments:

Blogger Ο Καλος Λυκος said...

άλλος για το Guantanamo...;

2:33 π.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Θα μας βάλουν λες σε διπλανά κελιά;

11:02 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πες τα χρυσόστομη!

Καλημέρες, nice blog

12:27 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μαρή μήπως είσαι ο ευαγγελάτος και κρύβεσαι πίσω από το nick dark_maiden???:P

3:11 μ.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Αργυρένια μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Καλωσήρθες!

Θαλασσούλα μου, κοντά έπεσες! Χεχε!!!!
Αλλά όχι και Ευαγγελάτος! Εγώ σε έβρισα?? :-)

3:23 μ.μ.  
Blogger Ο Καλος Λυκος said...

και δίπλα-δίπλα να είμαστε, δεμένους θα μας έχουν, οπότε τζίφος...ούτε να μιλήσουμε δεν θα μπορούμε...

1:14 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home