Τρίτη, Νοεμβρίου 28, 2006

Μπουμπού


Η καινούργια μου αγάπη!

9 Comments:

Blogger Πληρωμένη πένα said...

ωραιότατο. Ίσως να ήταν αδέσποτο και να το μάζεψες... το ελπίζω δηλαδή

1:51 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

sketh glyka!!!
san ki esena!
makia

3:07 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

γούτσου γούτσου :)))
Καλημερούδια

9:26 π.μ.  
Blogger Κολοκύθι said...

Ρε συ άσκημο είναι!
Πλάκα κάνω, να το χαίρεσαι! :-)

11:03 π.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Καλημέρα σε όλους!
- Πληρωμένη πένα με εκπλήσσεις!!!! Η΄με ξέρεις ή είσαι μέντιουμ! Ναι, αδεσποτάκι είναι και μιας και θέλαμε και οι δύο αγάπη, αποφάσισα να τη μοιραστούμε μεταξύ μας :) Είναι μια πολύ γλυκιά ιστορία!
- Αργυρένια μου, να είσαι καλά ;) Φιλάκια!
- Μπερδεμένη μου, έτσι ακριβώς όπως το λες :) Είναι για πολύ γούτσου-γούτσου!
- Κολοκυθάκι μου, κι εγώ έτσι τη φωνάζω άσκημη, για να μην το παίρνει πάνω της και μου γίνει βεντέτα ;)

1:47 μ.μ.  
Blogger Πληρωμένη πένα said...

dark_maiden: ούτε το ένα ούτε το άλλο. Και εγώ πρόσφατα πήρα σπίτι ένα αδέσποτο γατάκι. Γενικά δε μου αρέσουν τα ζώα μέσα στο σπίτι αλλά αυτό ήταν πολύ μικρό και θα πέθαινε. Επίσης θεωρώ μέγιστο ρατσισμό το να αγοράζεις ζώα από pet shops όταν έξω κυκλοφορούν τόσα αδέσποτα. Δεν φτάνει που είμαστε ρατσιστές στους ανθρώπους, είμαστε και στα ζώα.

2:15 μ.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Δεν είχα ποτέ σκυλάκι μέσα στο σπίτι. Έχω και ένα κόλλημα με την καθαριότητα, δεν μπορώ την τσαπατσουλιά και τη βρώμα.
Πάντα όμως είχα καναρίνια, χαμστεράκια, ινδικά χοιρίδια, κάτι τελοσπάντων, γιατί λατρεύω τα ζώα.
Τη μικρή την είδα και την ερωτεύτηκα. Δεν μπορούσα να μην την πάρω σπίτι.

2:23 μ.μ.  
Blogger Ο Καλος Λυκος said...

woof!

11:19 μ.μ.  
Blogger Άγνωστη said...

Τι φατσούλα είναι αυτή μωρέ :)

9:42 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home