Δευτέρα, Δεκεμβρίου 04, 2006

Εγώ και οι τουλούμπες: Μια σχέση πάθους



Όλοι οι συγγενείς, φίλοι και γνωστοί το ξέρουν: έχω μια τρελλή αδυναμία στις τουλούμπες και στα τουλουμπάκια.
Μόλις ήρθα να μείνω μόνιμα στην Ξάνθη, όλοι έκαναν την ίδια σκέψη: "Η Νταρκούλα πάει να ζήσει στον παράδεισο της τουλούμπας".
Ολόκληρη η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη φημίζονται για τα σοροπιαστά γλυκά τους, τους μπακλαβάδες, τα σεκέρ παρέ και τα τοιαύτα. Εγώ όμως ήρθα για τις τουλούμπες!
Δηλαδή, δεν ήρθα για αυτές, αλλά ερχόμενη τις βρήκα και εδραιώσαμε τη μελωμένη σχέση μας.
Είχα πολύ καιρό να φάω και δυστυχώς (;) μου τις θύμισε ένας φίλος (φίλο να τον κάνεις, άμα είναι να σου κάνει τέτοιο κακό), παρασύρθηκα στην κρεπάλη και πήγα και πήρα σήμερα, ώστε να ανανεώσουμε τους όρκους αιώνιας αγάπης μας!

Οποιοδήποτε υπονοούμενο σεξουαλικής φύσεως σας έρθει στο μυαλό, διεστραμένοι μου φίλοι, καλώς σας ήρθε! Δεν παρεξηγούμαι, αφού έχει κάνει την επίσκεψή του και στο δικό μου μυαλό!
Βρε λέτε;;;; Ααααααααααα να χαθείτε!! (Μέσα πέσατε!!
)

8 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Τουλούμπες; Το αγαπημένο γλυκό του συζύγου.
Τα γλυκά μου μέσα... Πάω να τσακίσω την υπόλοιπη σοκολατόπιτα ;)

Καλή εβδομάδα :)))

7:23 μ.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Καλή σου εβδομάδα ζουζού μου!
Άστα, αμαρτία σκέτη είναι οι άτιμες!
Να στείλω ένα πακέτο; :)

8:24 μ.μ.  
Blogger melomenos said...

έπεσα στο κατάλληλο θέμα!!!
είναι ατελείωτα αυτά τα τουλουμπάκια
και είναι 11 η ώρα που να βρω διανυκτερεύον ζαχαροπλαστείο?
πάντως θα κάνω μια προσπάθεια έφυγα!!!
καλό βράδυ

10:50 μ.μ.  
Blogger Ο Καλος Λυκος said...

μπακλαβαδάκια έχει;

7:49 π.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Καλημέρα σας!
Melomenos, πώς πήγε η ..αναζήτηση τουλουμπακίων; Υπήρξε επίτευξη του στόχου; :)
Λύκε μου, μπακλαβαδάκια δε μου αρέσουν, αλλά άμα θες να σου ποστάρω μερικά ;)

11:12 π.μ.  
Blogger Κολοκύθι said...

Ποπο ρε συ, δε μου αρέσουνε καθόλου. Αλλά με εβαλες στη διαδικασία τώρα και θέλω να κλέψω τη σοκολατόπιτα της θαλασσοανακατεμένης.

12:50 μ.μ.  
Blogger Ο Καλος Λυκος said...

αμέ!!!

6:56 π.μ.  
Blogger xipasmenos said...

Mwro mou eipame na trws kai kana saraglaki pou kai pou.........

8:32 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home